REKLAMAČNÍ ŘÁD GAMERS LOUNGE

Někdy se to nepovede a nějaký probém se vloudí. Snažíme se vše zvládnout rychle a na jedničku!

1. Obecná ustanovení

1.1 Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s platnými právními předpisy České republiky, zejména občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele.

1.2 Kupující je povinen seznámit se s tímto reklamačním řádem před uskutečněním objednávky.

1.3 Podáním objednávky kupující souhlasí s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jej dodržovat.

2. Záruční doba a odpovědnost za vady

2.1 Obchodník odpovídá kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že má vlastnosti obvyklé nebo očekávané.

2.2 Záruční doba na nové zboží činí 24 měsíců, pokud není u konkrétního produktu uvedeno jinak.

2.3 Na digitální produkty, jako jsou herní klíče, je poskytována záruka pouze na funkčnost dodaného kódu při jeho prvním použití.

2.4 Záruka se nevztahuje na vady způsobené:

  • Nesprávným užíváním
  • Mechanickým poškozením
  • Nevhodným skladováním
  • Neoprávněným zásahem do zboží

3. Postup při reklamaci

3.1 Kupující je povinen oznámit reklamaci Obchodníkovi neprodleně po zjištění vady.

3.2 Reklamaci lze uplatnit elektronicky na e-mail podpora@gamerslounge.cz, nebo v našem reklamačním formuláři na konci této stránky, kde kupující uvede:

  • Číslo objednávky
  • Název reklamovaného produktu
  • Popis závady
  • Fotodokumentaci nebo jiný důkaz (pokud je to možné – není povinné při prvním nahlášení reklamace, ale může být vyžádáno pro další postup řešení reklamace)

3.3 V případě digitálních produktů (herních klíčů) může být vyžadováno doložení chybové zprávy a snímku obrazovky prokazujícího nefunkčnost kódu.

3.4 Obchodník se zavazuje reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se se zákazníkem nedohodne jinak.

4. Možnosti řešení reklamace

4.1 Pokud je reklamace oprávněná, má kupující právo na:

  • Bezplatnou opravu
  • Výměnu zboží za nové (dodání nové a funkční digitální licence)
  • Přiměřenou slevu z kupní ceny
  • Vrácení peněz v plné vyší kupní ceny v době nákupu – v případě neodstranitelné vady nebo nemožnosti výměny

4.2 U digitálních produktů může být reklamace řešena:

  • Výměnou klíče za nový
  • Vrácením kupní ceny

5. Závěrečná ustanovení

5.1 Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek e-shopu GamersLounge.cz.

5.2 Obchodník si vyhrazuje právo na změnu tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění. Aktuální znění je vždy dostupné na webových stránkách e-shopu.

5.3 Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dnem zveřejnění na webových stránkách www.gamerslounge.cz.

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

Vyplněním formuláře odešlete platnou žádost o reklamaci.