Prozkoumej
Platforma

Pssssssssst, hej!
NA WEBU NAJDETE I HRY ZDARMA.
Stačí si o ně napsat na mail - podpora@gamerslounge.cz , nebo do našeho online chatu v pravém dolním rohu a jednu ti pošleme!
1.1 Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s platnými právními předpisy České republiky, zejména občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele.
1.2 Kupující je povinen seznámit se s tímto reklamačním řádem před uskutečněním objednávky.
1.3 Podáním objednávky kupující souhlasí s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jej dodržovat.
2.1 Obchodník odpovídá kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že má vlastnosti obvyklé nebo očekávané.
2.2 Záruční doba na nové zboží činí 24 měsíců, pokud není u konkrétního produktu uvedeno jinak.
2.3 Na digitální produkty, jako jsou herní klíče, je poskytována záruka pouze na funkčnost dodaného kódu při jeho prvním použití.
2.4 Záruka se nevztahuje na vady způsobené:
3.1 Kupující je povinen oznámit reklamaci Obchodníkovi neprodleně po zjištění vady.
3.2 Reklamaci lze uplatnit elektronicky na e-mail podpora@gamerslounge.cz, nebo v našem reklamačním formuláři na konci této stránky, kde kupující uvede:
3.3 V případě digitálních produktů (herních klíčů) může být vyžadováno doložení chybové zprávy a snímku obrazovky prokazujícího nefunkčnost kódu.
3.4 Obchodník se zavazuje reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se se zákazníkem nedohodne jinak.
4.1 Pokud je reklamace oprávněná, má kupující právo na:
4.2 U digitálních produktů může být reklamace řešena:
5.1 Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek e-shopu GamersLounge.cz.
5.2 Obchodník si vyhrazuje právo na změnu tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění. Aktuální znění je vždy dostupné na webových stránkách e-shopu.
5.3 Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dnem zveřejnění na webových stránkách www.gamerslounge.cz.